پروژه هاي انجام شده توسط تيم توسعه راهکارهاي نرم افزاري مرسا تحلیلگران دادگان

 

بانک کشاورزي(نوبت دوم –4 قرارداد)

سامانه مديريت ارتباط با مشتريان مرکز تماس

مرکز ارتباط سبز

  • توسعه راهکار بر روي بستر Microsoft Dynamics CRM(xRM) 2015 و Microsoft Dynamics CRM(xRM) 2016 و Microsoft Dynamics 365
  • مشاوره و آموزش
  • ارتباط دو طرفه با مشتريان از طريق :
    • پيامک
    • وب
    • ايميل
  • نسل جديد ارتباط با سيستم تلفن AVAYA
  • سيستم ميز کار پرسنل مراکز تماس(USD)
  • يکپارچه سازي با سيستم منابع انساني
  • يکپارچه سازي با سيستم مديريت ارتباط با مشتريان بانک
  • يکپارچه سازي با سيستم هاي خدمات الکترونيکي
  • يکپارچه سازي با پرتال بانک جهت ثبت درخواست هاي مشتريان
  • اطلاع رساني مکانيزه نحوه عملکرد کارکنان مرکز به مديران

 

سازمان بنادر و دريانوردي

خدمات مشاوره و کارشناسی معماري فرايند و خدمات الکترونيک

  • بازنگری و بهبود خدمات الکترونیک
  • طراحی / بازنگری فرآیندهای کسب و کار اعم از فرآیندهای اصلی، مدیریتی و پشتیبانی
  • تحلیل فرآیندهای کسب و کار
  • پایش، اندازه گیری و ارزیابی فرآیندهای کسب و کار
  • بهبود و یکپارچه سازی فرآیندهای سازمانی
  • مستندسازی فرآیندهای سازمانی
  • نظارت بر اجرای سیستم مدیریت کیفیت در بنادر و ستاد
  • نظارت بر توسعه و پشتیبانی سامانه نرم افزاری مدیریت کیفیت
  • بودجه ریزی پروژههای حوزه فناوری اطلاعات و انجام تشریفات عقد قراردادها

سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري تهران (4 قرارداد)

سامانه مديريت و رسيدگي درخواست هاي مشتريان

  • توسعه راهکار بر روي بستر Microsoft Dynamics CRM(xRM) 2011.
  • مدل سازي اطلاعات و فرايند (بيش از 10 فرايند اصلي و 50 فرايند فرعي)
  • مديريت فرصتهاي فروش
  • يکپارچه سازي با سيستم اتوماسيون اداري
  • يکپارچه سازي با سيستم Helpdesk
  • يکپارچه سازي با سيستم اتوماسيون مالي و انبار
  • يکپارچه سازي با سيستم مانيتورينگ

شرکت پژوهش و توسعه ناجي (نيروي انتظامي)

سامانه مديريت قراردادها

معاونت بازرگاني

  • مدل سازي اطلاعات و فرايند.
  • مشاوره ، طراحي و پياده‌سازي فرايندها با استفاده از Microsoft Dynamics CRM(XRM) 4.0 و Microsoft Dynamics CMR(xRM) 2011ازقبيل:
    • فروش کالا و خدمت.

مديريت قراردادها.

 


شرکت استيل البرز

سامانه مديريت خدمات پس از فروش

معاونت فناوري اطلاعات و ارتباطات

  • مشاوره و پياده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر Microsoft Dynamics CRM(XRM) 2016.
    • فرایتد خدمات پس از فروش
    • آموزش Microsoft Dynamics CRM(XRM) 2016 در سطوح کاربري ، راهبري ، سفارشي سازي و توسعه.

 


سامانه پشتيباني دفاتر پليس + 10 کشور

اداره  پشتيباني دفاتر پليس + 10

  • توليد راهکار بر بستر Microsoft Dynamics CRM(XRM) 4.0
  • مدل سازي اطلاعات و فرايند.
  • مشاوره ، طراحي و پياده‌سازي فرايندهاي مرتبط با Case Management

 

سامانه مديريت ارتباط با مشتريان مرکز تماس و پورتال داخلي

مرکز ارتباط سبز

  • پورتال داخلي به منظور ارتقاي سطح همکاري کارکنان با استفاده از Microsoft SharePoint server 2007.
  • مرکز ارتباط سبز(Contact Center)
    • مدل سازي اطلاعات و فرايند.
    • آموزش و مشاوره Microsoft Dynamics CRM 4.0(XRM).
    • سيستم Case Management مبتني بر Microsoft Dynamics CRM 4.0.
    • يکپارچه سازي سيستم تلفني Avaya با سيستم Case Management مبتني بر Microsoft Dynamics CRM 4.0(XRM) .
    • خدمات Data Migration مربوط به انتقال اطلاعات مديريت دانش از سيستم قبلي به Microsoft Dynamics CRM(XRM) 4.0.
    • يکپارچه سازي Microsoft Dynamics CRM 4.0(XRM) با وب سايت بانک در رابطه با اطلاعات بانک دانش.
    • خدمات BI با استفاده از:
      • Microsoft Dynamics CRM (XRM) 4.0.
      • SQL Server Analysis Service

 


شرکت گلديران(نماينده LG در ايران)

سامانه باشگاه مشتريان

واحد B2B و بازاريابي

  • توليد راهکار بر بستر Microsoft Dynamics CRM(xRM) 2011
  • واحد بازاريابي
    • مدل سازي اطلاعات.
    • امتياز دهي مشتريان.
    • پياده سازي سرويس هاي مورد نياز باشگاه مشتريان.
  • واحد B2B
    • سيستم مديريت اطلاعات پروژه‌ها.
    • مدل سازي اطلاعات.
    • مشاوره و سفارشي سازي در زمينه جريان بازاريابي تا فروش.
    • Case Management.
    • گزارشات Dynamic ، نمودار و داشبورد.

 


شرکت مپنا بويلر

  • ارايه راهکار مبتني بر Microsoft Dynamics CRM 2011.
  • مدل سازي اطلاعات و فرايند.
  • تحليل ، طراحي و پياده‌سازي فرايند تامين(Procurement).

 


شرکت بيمه معلم

  • خدمات Data Migration مربوط به انتقال اطلاعات نمايندگان و مشتريان با استفاده ازسيستم موجود به Microsoft Dynamics CRM(XRM) 4.0 با استفاده از Microsoft SQL Server Integration Service.
  • يکپارچه سازي وب سايت با Microsoft Dynamics CRM(XRM) 4.0 در رابطه با سيستم نظام پيشنهادات.
  • يکپارچه سازي سيستم تلفني با Microsoft Communications Server 2007 R2.

 


مجموعه شرکت پايکاربنيان (6 سال ارايه خدمات)

  • مشاوره و پياده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر Microsoft Dynamics CRM(XRM) 2016.
    • مدل سازي اطلاعات و فرايند ها
    • فروش
    • خدمات پس از فروش
    • يکپارچه سازي با ERP سازمان
    • يکپارچه سازي با سيستم فکس.
    • طراحي انواع داشبورد
    • پياده سازي قيف فروش Sales Funnel
    • آموزش Microsoft Dynamics CRM(XRM) 2016 در سطوح کاربري ، راهبري ، سفارشي سازي

 


سازمان نظام مهندسي ساختمان

مکاتبات اداري مبتني بر Microsoft Dynamics CRM(XRM) 4.0.

 


شرکت دانا پرداز(زير مجموعه گلديران)

  • آموزش توسعه و سفارشي سازي Microsoft Dynamics CRM 2011.

 


شرکت اطلس خودرو(نماينده KIA Motors در ايران)

  • آموزش توسعه و مشاوره Microsoft Dynamics CRM(XRM) 4.0.

شرکت افرانت(سرويس دهنده اينترنت و مرکزداده)

  • آموزش و مشاوره Microsoft Dynamics CRM(XRM) 4.0.
  • Data Migration با استفاده از SQL Server Integration Service.

شرکت رسپينا(سرويس دهنده اينترنت و مرکزداده)

  • مدل سازي اطلاعاتي.
  • آموزش ، مشاوره و سفارشي سازي Microsoft Dynamics CRM(XRM) 4.0.
  • خدمات BI با استفاده از:
    • Microsoft Dynamics CRM (XRM) 4.0.
    • SQL Server Analysis Service.

 


شرکت توسعه ارتباطات هما(سرويس دهنده اينترنت و مرکزداده)

  • مدل سازي اطلاعات و فرايند.
  • آموزش ، مشاوره و سفارشي سازي Microsoft Dynamics CRM(XRM) 4.0.

 


شرکت مهندسي تارا

  • مشاوره ، طراحي و پياده‌سازي پورتال و مديريت مستندات با استفاده از Microsoft SharePoint Server 2010.
  • مشاوره ، طراحي و پياده‌سازي فرايندها با استفاده از Microsoft Dynamics CRM(XRM) 4.0 ازقبيل:
    • مرخصي.
    • ماموريت.
    • رفع مغايرت(POR).
    • تامين(Procurement).
  • توسعه نسخه اوليه مکاتبات اداري با استفاده از Microsoft Dynamics CRM(XRM) 4.0.

 


هژير صنعت

  • ارايه راهکارهاي مبتني بر Microsoft Dynamics CRM(XRM) 4.0:
    • يکپارچه‌سازي با سيستم مالي.
    • سيستم سفارشي انبار.
    • Case Management.

 


شرکت پارايه(بازرگاني)

  • مديريت ارتباط با مشتريان با استفاده از Microsoft Dynamics CRM(XRM) 4.0.
  • مکاتبات اداري مبتني بر Microsoft Dynamics CRM(XRM) 4.0.