Waranty
_
شرایط گارانتی و ابطال آن؟
BCHOON TECH COMPANY ، شرکت بیچون برای ارائه خدمات مفید و بهتر به مشتریان عزیز برای تمامی محصولات این شرکت گارانتی 18 ماهه از زمان خرید محصول را در نظر گرفته است.
_تایید گارانتی و اصالت
تایید گارانتی و اصالت
تمامی محصولات شرکت توسط کارشناسان فنی شرکت تایید و سپس گارانتی می گردد.
- به منظور استفاده از خدمات گارانتی، ارائه کارت گارانتی معتبر الزامی می باشد.
- استفاده از خدمات ضمانت منوط به بررسی کارشناسان شرکت بوده و هرگونه خدشه بر برچسب گارانتی و یا شماره سریال و عدم مطابقت شماره سریال منجربه ابطال گارانتی می گردد.
- نواقص فنی که در اثر ضربه، شکستگی، نفوذ مایعات، گرد و خاک نامتعارف و نوسانات برق به وجود آمده باشند، مشمول خدمات گارانتی نمیشوند.
- استفاده از قطعات غیر اورجینال بر روی دستگاه و وجود هرگونه آثار تعمیر و دستکاری توسط افراد غیر مجاز باعث ابطال گارانتی خواهد شد.
- ضمانت نامه فقط شامل دستگاه اصلی و قطعات جانبی که شماره سریال آن ها در برگه ضمیمه قید گردیده می باشد و سایر وسایل و قطعات جانبی یا لوازم مصرفی مندرج در فاکتور را شامل نمی گردد.
- مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات، به عهده مشتری خواهد بود.
- بروز هرگونه اشکالات نرم افزاری، از بین رفتن نرم افزار داخلی کالا (Firmware) و ازبین رفتن اطلاعات و داده ها خارج از تعهد گارانتی این شرکت بوده و در صورت رفع هر یک از اشکالات فوق، کلیه هزینه ها بر عهده خریدار می باشد.
- هزینه ایاب و ذهاب در دوره گارانتی بر عهده شرکت می باشد.
- در صورتی که در دوره خدمات پس از فروش به دلایل تحریم بودن قطعات قابل ارائه این شرکت و عدم توانایی در خصوص خدمات در آن دوره ملزم می باشد قطعه جایگزین یا پیشنهاد دیگری ارائه گردد تا رضایت مشتری جلب شود.
- پیش از استفاده دستگاه لطفاً راهنمای استفاده از دستگاه و دیگر توصیه های سازنده را مطالعه نمایید، شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال خسارت های احتمالی عدم اجرای توصیه های کمپانی را نداشته و در پذیرش و ارائه خدمات به اینگونه دستگاه ها مختار می باشد.
- کالاهای فروخته شده در دوره گارانتی بدون قید و شرط ( به غیر از مواردی که در برگه گارانتی درج گردیده است) تعویض می گردد.
همکاران ما در بخش فروش و پشتیبانی BCHOON می تواند در زمینه های مرتبط راهنمایی و مشاوره دهند – تلفن تماس:47738000 21 98 +