Waranty
_

شرایط گارانتی و ابطال آن؟

BCHOON TECH COMPANY ، شرکت بیچون برای ارائه خدمات مفید و بهتر به مشتریان عزیز برای تمامی محصولات این شرکت گارانتی 18 ماهه از زمان خرید محصول را در نظر گرفته است.

_

تایید گارانتی و اصالت

تمامی محصولات شرکت توسط کارشناسان فنی شرکت تایید و سپس گارانتی می گردد.

  1. به منظور استفاده از خدمات گارانتی، ارائه کارت گارانتی معتبر الزامی می باشد.
  2. استفاده از خدمات ضمانت منوط به بررسی کارشناسان شرکت بوده و هرگونه خدشه بر برچسب گارانتی و یا شماره سریال و عدم مطابقت شماره سریال منجربه ابطال گارانتی می گردد.
  3. نواقص فنی که در اثر ضربه، شکستگی، نفوذ مایعات، گرد و خاک نامتعارف و نوسانات برق به وجود آمده باشند، مشمول خدمات گارانتی نمی‌شوند.
  4. استفاده از قطعات غیر اورجینال بر روی دستگاه و وجود هرگونه آثار تعمیر و دستکاری توسط افراد غیر مجاز باعث ابطال گارانتی خواهد شد.
  5. ضمانت نامه فقط شامل دستگاه اصلی و قطعات جانبی که شماره سریال آن ها در برگه ضمیمه قید گردیده می باشد و سایر وسایل و قطعات جانبی یا لوازم مصرفی مندرج در فاکتور را شامل نمی گردد.
  6. مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات، به عهده مشتری خواهد بود.
  7. بروز هرگونه اشکالات نرم افزاری، از بین رفتن نرم افزار داخلی کالا (Firmware) و ازبین رفتن اطلاعات و داده ها خارج از تعهد گارانتی این شرکت بوده و در صورت رفع هر یک از اشکالات فوق، کلیه هزینه ها بر عهده خریدار می باشد.
  8. هزینه ایاب و ذهاب در دوره گارانتی بر عهده شرکت می باشد.
  9. در صورتی که در دوره خدمات پس از فروش به دلایل تحریم بودن قطعات قابل ارائه این شرکت و عدم توانایی در خصوص خدمات در آن دوره ملزم می باشد قطعه جایگزین یا پیشنهاد دیگری ارائه گردد تا رضایت مشتری جلب شود.
  10. پیش از استفاده دستگاه لطفاً راهنمای استفاده از دستگاه و دیگر توصیه های سازنده را مطالعه نمایید، شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال خسارت های احتمالی عدم اجرای توصیه های کمپانی را نداشته و در پذیرش و ارائه خدمات به اینگونه دستگاه ها مختار می باشد.
  11. کالاهای فروخته شده در دوره گارانتی بدون قید و شرط ( به غیر از مواردی که در برگه گارانتی درج گردیده است) تعویض می گردد.

همکاران ما در بخش فروش و پشتیبانی BCHOON می تواند در زمینه های مرتبط راهنمایی و مشاوره دهند – تلفن تماس:47738000 21 98 +